Connect with us

ჯანმრთელობა

გამოცდილმა ქირურგმა სუპერ-რეცეპტი მოგვცა! ჯანმრთელი ზურგი 10 წუთში!

“ტკივილი ზურგში – პრობლემა რომელსაც ადრე თუ გვიან ყველა ვეჯახებით” – წერს ექიმიანდრეი ლასლო. მოულოდნელი ტკივილის მიზეზი, მჯდომარე ცხოვრების წესია, რომლის დროსაც არასაკმარისი ფიზიკური აქტივობებით ვართ დაკავებული. სპორტდარბაზში სიარული იაფი სიამოვნება არ გახლავთ. გთავაზობთ ეფექტურ სავარჯიშოებს ზურგის კუნთების გასამაგრებლად, რომელთა შესრულებაც 10 წუთზე მეტ დროს არ მოითხოვენ.

ეს არ გახლავთ უბრალო, დილის ვარჯიში, მასში იოგის ელემენტებიც არის, მოიცავს ციგუნის გამაჯანსაღებელ ელემენტებსაც და ხელს უწყობს სახსრების მდგომარეობის გაუმჯობესებას. ქვემოთ მოყვანილი სავარჯიშოები დილის 8 საათზე უნდა შეასრულოთ. ყოველ სავარჯიშოზე 1 წუთზე ნაკლებს ნუ დახარჯავთ. გამოიყენეთ მყარი ზედაპირები, მოსახერხებელი ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი.

1. “ბოძი თოკებით” – ზურგისა და წელის მოსადუნებელი ვარჯიში

აი რა უნდა გააკეთოთ:

  • ფეხები მხრების სიგანეზე დადგით, ხელები მოადუნეთ.
  • ხელები ისე მოიქნიეთ, რომ წელი ხან ერთ მხარეს შებრუნდეს ხან მეორე მხარეს.
  • ყოველი მოქნევის შემდეგ ინტენსიურობას მოუმატეთ

2. “ოქროს მამალი” – ეს სავარჯიშო კოორდინაციას, ბალანსსა და მოქნლობას ავითარებს

აი როგორ უნდა მოვიქცეთ

  • დადეგით ერთ ფეხზე, მეორე ფეხი მუხლში მოხარეთ და მაღლა აწიეთ
  • დადეგით ფოტოზე ნაჩვენებ პოზაში
  • გაითვალისწინეთ, მეორე ხელისგული დაბლა უნდა იყურებოდეს
  • ამ პოზაში რამდენიმე წამით გაჩერდით

3. “გორგოლაჭი” – სავარჯიშო ხერხემლისგან დაძაბულობის მოსახსნელად

როგორ სრულდება სავარჯიშო:

  • დაჯექით იატაკზე “თურქულად”, გამოიყენეთ მყარი ზედაპირი ან რბილი ხალიჩა
  • ზურგი მაქსიმალურად მოხარეთ
  • მკვეთრად გადაქანდით იატაკისკენ, ზურგზე გაგორდით და დაბრუნდით საწყის პოზაში
  • ფეხები შეგიძლიათ გაასწოროთ, მაგრამ მუხლები ხელებით უნდა დაიჭიროთ.
  • სავარჯიშო მინიმუმ 12-ჯერ გაიმეორეთ

4. “ჩაქუჩი” – ამ სავარჯიშოს შესრულების დროს ზურგის ზედა ნაწილი მუშაობს

  • დაწექით ზურგზე, მხერებზე ხელები შემოიწყვეთ
  • აწიეთ და მოამრგვალეთ ზურგი
  • ზურგით იატაკზე დააკაკუნეთ რამდენჯერმე და ხელებს ადგილები შეუნაცვლეთ
  • გაიმეორეთ 12-ჯერ

5. გაწელვა – სავარჯიშო კუნთების მოდუნებისთვის და სისხლის მიმოქცევის გასაუმჯობესებლად

  • დაწექით ზურგზე, გადააჯვარედინეთ თითები და თავს ზემოთ აზიდეთ
  • არ დაგავიწყდეთ სუნთქვა – ის თავისუფალი და მსუბუქი უნდა იყოს
  • ამ პოზაში რამდენიმე წამი გაჩერდით, 10 გამეორებაც საკმარისია
  • თუ წოლა მოსახერხებელი არ არის, გაწელვა ფეხის წვერებზე დგომითაც შეიძლება

6. “სანთელი” – ეს სავარჯიშო მეხსიერებას აუმჯობესებს, აჩქარებს აზროვნების სიჩქარეს და ფეხებზე ვარიკოზული გაგანიერებისგან გიცავთ

  • ზურგზე წოლის დროს, ფეხები მაღლა აწიეთ ისე, რომ თეძოები და წელი ხელით დაიჭიროთ.
  • ფეხის წვერები წინ გამოწიეთ. ასეთ მდგომარეობაში რამდენიმე წამით გაჩერდით
  • დაბრუნდით საწყის პოზიციაში – ფეხები საწყის პოზაში განალაგეთ ძალიან ნელა და ფრთხილად.

7. “სფინქსი” ან “კობრა” – იოგის ეს სავარჯიშო წელის გასამაგრებლად არის განკუთვნილი, ის მოქნილობას აუმჯობესებს

  • დაწექით მუცელზე, ხელები წინ გაწიეთ
  • ნელა აწიეთ სხეულის ზედა ნაწილი, გადაიხარეთ უკან და ხელებს დაეყრდენით, იყურეთ წინ.
  • ფეხის წვერები უკან უნდა იყურებოდეს და ეცადეთ ფეხები არ გაანძრიოთ
  • ახლა წინ ყურების ნაცვლად თავი უკან გადაწიეთ და ჭერს უყურეთ.

8. ემბრონი – ეს ასანა ხერხემლის გასწორებას უწყობს ხელს, სასურველია ის სავარჯიშო “კობრას” მერე გააკეთოთ

  • ფრთხილად დადექით მუხლებზე, დაჯექით ფეხის ტერფებზე, ხელები მუხლების პირდაპირ გაასწორეთ და წინ გაწიეთ.
  • ამ პოზაში რამდენიმე წამით გაჩერდით
  • 8-10 გამეორების შემდეგ სწორი ზურგით დაჯექით

9. სავარჯიშო ზურგის კუნთების გასამაგრებლად

  • დადექით პოზაში, რომელიც სურათზეა ნაჩვენები
  • თავი მოაბრუნეთ საპირისპირო მხარეს
  • იდაყვი მუხლს მოხვიეთ

10. გადახრები წელის გასამაგრებლად და ხრტილებისთვის

  • დადექით სწორად, ფეხები მხრების სიგანის – ორმაგ სიგანეზე დადგით, ხელები გვერდებზე გაშალეთ
  • ხელის მდგომარეობა არ შეცვალოთ, უბრალოდ მარჯვნივ გადაიხარეთ
  • გააკეთეთ ჩასუნთქვა-ამოსუნთქვის ორი ციკლი და მარცხენა ფეხის წვერს შეეხეთ
  • დაბრუნდით საწყის პოზიციაში. გაიმეორეთ მეორე მხარისთვის – საწინააღმდეგო მიმართულებით 5-6-ჯერ
    დავალების შესრულების შემდეგ უკან გადაიხარეთ.

თუ ამ სავარჯიშოებს ყოვედღე გააკეტებთ, ჯანმრთელი ზურგი გარანტირებული გაქვთ!

 

Advertisement
ჰოროსკოპი22 hours ago

4 ზოდიაქოს ნიშანი 2020 წლის ნოემბერში ჯილდოს მიიღებს

ყვავილები22 hours ago

როგორ მოვამზადოთ ოთახის მცენარეები ზამთრისთვის, რომ გაზაფხულზე უხვად აყვავილდეს

თავის მოვლა22 hours ago

თეთრებად ღირებული სახის ნიღბები მომთხოვნი კოსმეტოლოგის რეცეპტით

ტესტები22 hours ago

რამდენად ძლიერ გიყვართ საკუთარი თავი? ფსიქოლოგიური ტესტი სრულ სიმართლეს გეტყვით

ჯანმრთელობა2 days ago

D ვიტამინი: რა გავლენას ახდენს „ვიტამინების მეფე“ ჩვენს ცხოვრებაზე

თავის მოვლა2 days ago

როგორ შევიღებოთ თმა სახლში და მარტივად მოვიშოროთ საღებავის ლაქები? სუპერ რჩევები პროფესიონალებისგან

თავის მოვლა2 days ago

რა შეიცვლება, თუ ყოველდღე „სტაფილოს კრემს“ გამოიყენებთ

ყვავილები2 days ago

ამ ლამაზ მცენარეებს თქვენი მოკვლა შეუძლიათ

ჯანმრთელობა3 days ago

რატომ უნდა შეამოწმოთ ღვიძლის მდგომარეობა, თუ მუდმივად დაღლილი ხართ

საკითხავი3 days ago

ბრძნული რჩევა, რაც უპატიებელი და მზაკვრული ღალატის პატიებაში დაგეხმარებათ

ჰოროსკოპი2 weeks ago

8 ოქტომბერს 3 ზოდიაქოს ნიშნის ცხოვრებაში „შავი ზოლები“ დასრულდება

ჯანმრთელობა3 days ago

თრომბი: 8 ნიშანი, რომ ის თქვენს სხეულშია

სხვა2 weeks ago

5 ეშმაკობა რომელიც სუნამოს სურნელის უფრო დიდხანს შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ

მოდა და სტილი3 weeks ago

ქალის ჯინსის 7 მოდელი, რომლებიც მამაკაცებს მოსწონთ

ჰოროსკოპი2 weeks ago

როგორი იქნება 2021 წელი აღმოსავლური კალენდრის მიხედვით

ჰოროსკოპი7 days ago

5 ზოდიაქოს ნიშანს ნოემბერში საბედისწერო გაკვეთილი ელოდებათ

ჰოროსკოპი4 weeks ago

თამარა გლობამ იწინასწარმეტყველა, რომ ზოდიაქოს სამი ნიშნის წარმომადგენელთათვის ოქტომბერში აღმავალი პერიოდი დაიწყება

სხვა2 weeks ago

4 ნიშანი იმისა, რომ თქვენს ცხოვრებაში კარმული ადამიანი გამოჩნდა

ჰოროსკოპი6 days ago

ოქტომბრის ბოლო პერიოდი სამი ზოდიაქოს ნიშნისთვის საბედისწერო დრო იქნება

ტესტები3 weeks ago

გულწრფელი ტესტი სააბაზანოდან: ნახეთ, როგორ უჭერთ კბილის პასტის ტუბს

ტრენდული