Connect with us

ჯანმრთელობა

მხოლოდ 2 ვარჯიში და საჯდომი ნერვის ტკივილი აღარ შეგაწუხებთ. ძალიან ეფექტურია

მხოლოდ 2 ვარჯიში და საჯდომი ნერვის ტკივილი აღარ შეგაწუხებთ. ძალიან ეფექტურია

საჯდომი ნერვი სხეულის ყველაზე მსხვილი ნერვია. ლუმბოსაკრალური წნულიდან დაწყებული მისი ბოჭკოები მთელ ფეხში გადის და მის ინერციას უზრუნველყოფს. ამასთან დაკავშირებით საჯდომი ნერვის ანთება აუტანელ ტკივილს და დისკომფორტს წარმოადგენს. ზოგიერთ შემთხვევაში შეიძლება შრომის უნარობიანობის დაკარგვა გამოიწვიოს.

საბედნიეროდ, სპეციალური ვარჯიშების დახმარებით მტკივნეული შეგრძნების გაქრობას შეძლებთ. დღეს 2 ძალიან ეფექტურ ვარჯიშზე გიამბობთ, რომელთა დახმარებით საჯდომი ნერვის განბლოკვას მოახერხებთ.

საჯდომი ნერვის ანთება

ვარჯიში #1

1.სწორ ზედაპირზე ზურგით დაწექით. ფეხი მოხარეთ.

2.მოხრილი ფეხი ორივე ხელით დაიკავეთ და ნელ-ნელა მკერდისკენ მიწიეთ, რამდენადაც შესაძლებელი იქნება. ასეთ პოზაში მინიმუმ 30 წამით გაჩერდით/

3.ფეხი საწყის მდგომარეობას დაუბრუნეთ და ვარჯიში კიდევ 2-ჯერ გაიმეორეთ.

ვარჯიში#2

1.სწორ ზედაპირზე ზურგით დაწექით. ფეხები მუხლებში მოხარეთ.

2.ფეხები ისე გადააჯვარედინეთ, როგორც სურათზეა მოცემული. ასეთი მდგომარეობა ხელებით შეინარჩუნეთ. ამ პოზაში 30 წამით ან უფრო დიდხანს გაჩერდით.

3.საწყის მდგომარეობას დაუბრუნდით. ვარჯიში 2-ჯერ გაიმეორეთ.

ეს ვარჯიშები ერთმანეთისგან დამოუკიდებლად ან კომპლექსურად შეასრულოთ. მათ ექიმები იწონებენ და პაციენტებს ურჩევენ. პრობლემის თავიდან ასაცილებლად ფიზიკურ აქტივობას უფრო მეტი დრო უნდა დაუთმოთ. ფეხით ისეირნეთ, დილით ვარჯიშები შეასრულეთ, სამსახურის შემდეგ კი ჩვენ მიერი შემოთავაზებული ვარჯიშების შესრულებას შეუდექით.

თვითმკურნალობას მოეშვით! თუ ზურგის ტკივილი ფეხში გადადის, ექიმს აუცილებლად მიმართეთ. რომ მან დიაგნოზი დაადასტუროს და მკურნალობა დაგინიშნოს. სასარგებლო ინფორმაცია მეგობრებს სოციალურ ქსელში გაუზიარეთ.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Advertisement