Connect with us

ჯანმრთელობა

ამ სასმელს 7 დღის განმავლობაში ვსვამდი – მუცლის ცხიმი უკვალოდ გაქრა. აი, რით უნდა დაიწყოთ დღე

ამ სასმელს 7 დღის განმავლობაში ვსვამდი - მუცლის ცხიმი უკვალოდ გაქრა. აი, რით უნდა დაიწყოთ დღე

მუცლის ცხიმი მუცლის ღრუში დაგროვებული ცხიმოვანი ნარჩენებია. მასთან ბრძოლა ძალიან რთულია. სხვადასხვა დიეტების გამოცდის შემდეგ ბევრი მკურნალობის იდეაზე უარს ამბობს. თუ ეს პრობლემა გაწუხებთ და ერთ მშვენიერი დღეს ქირურგიული მეთოდის ჩარევის იმედი გაქვთ, იმედი უნდა გაგიცრუოთ: ქირურგებმა ასეთი პროცედურის ჩატარება ჯერ ვერ ისწავლა.

და როგორ მოვიქცეთ? ნაბიჯი პირველი – სწორ კვებაზე გადადით. თქვენს რაციონს გადახედეთ და მცენარეული საკვების რაოდენობა გაზარდეთ. იდეალური იქნება, თუ რაციონში ხილის და ბოსტნეულის წილი 70% იქნება. ნაბიჯი მეორე – მიირთვით განსაკუთრებული სასმელი, რომელიც მუცლის ცხიმს სწრაფად და ეფექტურად ებრძვის. საბედნიეროდ, მისი რეცეპტი ჩვენთვის ცნობილია.

ცხიმისმწველი სასმელი

ამ სასწაულ მოქმედი სასმელის დასამზადებლად, თქვენ არც თუ ისე ბევრი პროდუქტი დაგჭირდებათ.

ინგრედიენტები:

  • 1 ახალი კიტრი
  • 1 ღერო ნიახური
  • 3 ნაჭერი ანანასი
  • 1 ჭიქა ოხრახუშის ფოთლები

მას შემდეგ, რაც ყველა ინგრედიენტს კარგად გარეცხავთ და დაჭრით, ყველაფერი ბლენდერში მოათავსეთ და უბრალოდ დააქუცმაცეთ. შემადგენლობით სმუზს ჰგავს. ერთი ვიტამინიც რომ ხელიდან არ გაუშვათ, პირდაპირ ამ ჭურჭლიდან დალიეთ. სხვა ცხიმის მწველი სასმელისგან განსხვავებით, ასეთი ვარიანტი არა მხოლოდ ეფექტური, არამედ გემრიელიც არის.

სასმელი ყოველ დილით, უზმოზე დალიეთ. რამდენიმე პორციის მომზადება და მაცივარში შენახვა რეკომენდებული არაა: ასეთი სასმელი ნაკლებად სასარგებლო იქნება. სრული კურსი 1 კვირა გრძელდება. ამის შემდეგ 1-2 თვე უნდა შეისვენოთ.

რატომ არის მნიშვნელოვანი მუცლის ცხიმის მოშორება?

საქმე იმაშია, რომ ის თქვენს ფორმას აზიანებს და ამასთან სახიფათოცაა. ასეთი ცხიმოვანი დაგროვება შინაგან ორგანოებს იცავს, ოღონდ იმ შემთხვევაში თუ მათი მოცულობა 10-15%-ს არ აჭარბებს.

როცა მუცლის ცხიმი გროვდება, მან შეიძლება გამოიწვიოს ისეთი სერიოზული დაავადებები, როგორიცაა:

  • ჰორმონალური ფონის დარღვევა;
  • ვარიკოზული ვენების გაფართოება;
  • მცირე ინფარქტი;
  • ონკოლოგიური დაავადება;
  • ნივთიერებათა ცვლის პროცესის დარღვევა;

თუ რომელიმე პრობლემასთან მომავალში შეჯახება არ გსურთ, პროფილაქტიკა უკვე ხვალიდან დაიწყეთ.

რაციონის გადახედვა

მთავარი რჩევები – არ გადააჭარბოთ და ღამე არ მიირთვათ. ასევე კვირაში ერთხელ განტვირთვის დღის მოწყობა არ დაგავიწყდეთ. შემდეგი პროდუქტები რაციონიდან გამორიცხეთ: ცხიმიანი ხორცი, პურ-ცომეულის პროდუქტები, შემწვარი კარტოფილი, მცენარეული ზეთი/კარაქი, ორცხობილა და ჩიფსი, არაჟანი და მაიონეზი, ძეხვი და შოკოლადი, კანფეტები და ტორტი.

არსებობს რიგი პროდუქტები, რომლებიც რაციონში ხშირად უნდა ჩართოთ. მათში შედის იხვის, ინდაურის, ბატის, ძროხის ხორცი და ხაჭო. ბევრი ხილი და ბოსტნეული მიირთვით.

ამ სასმელის წყალობით წონაში დაიკლებთ და ნებისმიერ ასაკში ჯანმრთელობას გაიუმჯობესებთ. ასეთი ვარიანტი თქვენს მეგობრებს ურჩიეთ!

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Advertisement