Connect with us

კულინარია

მეგობარი რესტორატორი: შეწყვიტეთ ოჯახის კვერცხით და კოტლეტით გამოკვება, მხოლოდ უჯრედისს შეუძლია

მეგობარი რესტორატორი: შეწყვიტეთ ოჯახის კვერცხით და კოტლეტით გამოკვება, მხოლოდ უჯრედისს შეუძლია

„რა თქმა უნდა, ოჯახის წევრების უჯრედისით მდიდარი პროდუქტების მირთმევაზე მიჩვევა მარტივი არ იყო. მაგრამ იმდენად ვნერვიულობდი, სწორად იკვებებოდნენ ჩემი ბავშვები თუ არა! ეშმაკობაზე წავედი…“ მეგობარ რესტორატომა საინტერესო იდეა გამიზიარა. ის ამ ბიზნესში უკვე 25 წელია არის, სამსახური ჯერ ჩვეულებრივი მზარეულობით დაიწყო. ამბობს, რომ მხოლოდ ახლა დაფიქრდა იმ პროდუქტების სარგებელზე, რომელთაც მისი ოჯახის წევრები მიირთმევენ. ადრე იმაზე ნერვიულობდა, რომ მათ გემრიელი და ნოყიერი კერძი მიეღოთ, მაგრამ ასაკთან მოვიდა ახალი გაგება, რომ პირველ რიგში იმაზე უნდა ვიფიქროთ, თუ თითოეული ნაჭამი ლუკმა ჯანმრთელობაზე რა გავლენას ახდენს.

მეგობარმა ჩემი გაოცება მოახერხა. მოულოდნელად მოდის შეტყობინება: „მხოლოდ წარმოიდგინე, როგორც იქნა შვილიშვილს ნედლი სტაფილოს ჭამა ვასწავლე! უკვე 4 წელია არანაირი სახით არ ღებულობდა..“ თან შესანიშნავი სურათები და ლინკი გამომიგზავნა, სადაც სადღესასწაულო სუფრის, კერძების გაფორმების იდეები იყო მოცემული. ჩვენს ასაკში ინტერესი იმდენად ცოტაა, მით უმეტეს სამზარეულოში, სადაც  უკვე 25 წელია ვმუშაობ. მაგრამ აქ მოცემულმა იდეებმა გამართო. ახლა ვცდილობ ოჯახის წევრებისთვის ასე მომზადებას ვცდილობ, მათ სასარგებლო კერძები უკვე შეუყვარდათ!“

რომელი პროდუქტები შეიცავენ უჯრედისს

როგორ დავუმატოთ უჯრედი რაციონს

1.ხორბლის პური

„უჯრედისი“ უკვე მოძველებული ტერმინია. ახლა დიეტოლოგები ამბობენ „საკვები ბოჭკო“, რომელშიც უჯრედისს გულისხმობენ. კუჭ-ნაწლავის ტრაქტში მყარი ბოჭკოების გადამუშავება ვერ ხდება, ისინი ვიტამინებს არ შეიცავენ. მაგრამ ადამიანის ორგანიზმისთვის ისინი შეუცვლელია! ყოველდღე საკვებთან ერთად უჯრედისი მიირთვით და ნაწლავების ჯანმრთელობას ხელს შეუწყობთ, ასევე წონაში დაკლებასაც შეძლებთ. რაც უფრო მნიშვნელოვანია, სწორედ მყარი ბოჭკოების მიღება საშიში დაავადების ძლიერ პრევენციას წარმოადგენს!

„ჩვეულებრივი პურით ოჯახის წევრების გამოკვება შევწყვიტე. მხოლოდ ხორბლის პური, ასევე ქატოს პური. სენდვიჩებს სელის თესლს ყოველთვის ვუმატებ, რადგან ის უჯრედისის წყაროა.

2.ნედლი სტაფილო

სტაფილო უჯრედისს დიდი რაოდენობით შეიცავს. დღეში მხოლოდ 1 სტაფილო ნაწლავების, ლიმფური სისტემის და დიაბეტის დაავადებების ძლიერ პროფილაქტიკას წარმოადგენს. რა თქმა უნდა, სტაფილო ნედლი სახით უნდა მიიღოთ, რომ მაქსიმალური გამაჯანსაღებელი ეფექტი მიიღოთ.

მსგავსი სენდვიჩები ჩემი მეგობრის შვილიშვილებს საუზმეზე ძალიან მოსწონთ.მშვენიერია.

3.ბანანი

100 გრ ბანანი 2,6 გრ უჯრედისს შეიცავს. ის კუჭ-ნაწლავის ტრაქტის მუშაობას არეგულირებს, შეკრულობას მოგიხსნით. კარგი იდეა – რაციონში სხვადასხვა ხილის სალათი შეიტანეთ, უმჯობესია დღის პირველი ნახევრისთვის. ეს ნებისმიერი დესერტის საუკეთესო ალტერნატივაა.

4.კაკალი

რაციონში საკმარისი რაოდენობის უჯრედის მიღება წონაში დაკლებას ხელს შეუწყობს. და წონა უკან არ დაბრუნდება! მხოლოდ მავნე პროდუქტები ნიგოზით ჩაანაცვლეთ, რომელიც ბევრ უჯრედისს შეიცავს და ზედმეტ კილოგრამებს მოკლე დროში მოიშორებთ. ნუში, თხილი, კაკალი, ბუსტუღი, არაქისი. მათი ტარება ადვილია და წახემსებაც ყოველთვის მოგინდებათ!

5.ვაშლი

ვაშლი კანიანად უნდა მიირთვათ! უჯრედისი, რომელიც მის შემადგენლობაში არის, სისხლს და ღვიძლს ქოლესტერინისგან წმენდს. ასევე ვაშლის კანი შეიცავს პექტინს, რომელიც ნაწლავურ ფლორას არეგულირებს.

ბევრ ადამიანს ვაშლის უხეში კანი არ უყვარს, განსაკუთრებით ბავშვებს. მათთვის გამოსავალი არსებობს: მყარი კანის მქონე ხილი ან ბოსტნეული შეგიძლიათ თხელ ფენად დაჭრათ.

6.ბოსტნეული

ახალი ბოსტნეული! რამდენად ხშირად ვივიწყებთ ოჯახის წევრების მისით გამოკვებას. ჩემი მეგობარი რესტორატი ოჯახის წევრებს ბოსტნეულის სალათის გარეშე არაფერს აწვდის. ყველა მიეჩვია. ბევრ უჯრედისს შეიცავს კომბოსტო, ტკბილი წიწაკა, ნიახური. ჩემი მეგობარი სალათისთვის ასეთ მოსართავს ხშირად აკეთებს: ნიახურს წვრილ სახეხზე ხეხავს! არომატი შესანიშნავია! ასეთი რაციონის სარგებელი უზარმაზარია, არა მხოლოდ უჯრედისის, არამედ ვიტამინების გამოც.

7.პარკოსანი

ჩვენს სუფრაზე პარკოსანი პროდუქტები მუდმივად უნდა იყოს. მათში შემავალი უჯრედისი გამაოგნებელია. ლობიო, ოსპი, ბარდა, თურქული ბარდა. ისინი არა მხოლოდ უჯრედისით არიან მდიდარნი, არამედ ძველი უჯრედების ახლით ჩანაცვლების პროცესს ააქტიურებენ. ჩემი მეგობარი ოჯახის წევრებისთვის ფალაფელის სახლის ვარიანტს ამზადებს: სომხური ლავაშის თხელ ფენაში მწვანილებით და სუნელებით შეკაზმულ თურქულ ბარდას ახვევს, ბოსტნეულს უმატებს და ასე გააქვს სუფრაზე.

8.ავოკადო

100 გრ ავოკადო 7 გრ საკვებ ბოჭკოს შეიცავს. ნაზი ავოკადო უჯრედისით მდიდარია. ზოგჯერ ოჯახის განებივრება შეგიძლიათ. ჩემი მეგობარი ასე აკეთებს, შეგიძლიათ ზამთარში კარაქი ავოკადოთი ჩაანაცვლოთ: იდეალურია პურზე წასასმელად.

9.ჩირი

უჯრედისი ორგანიზმის თვით გაწმენდას ხელს უწყობს, თავად კი მავნე ნივთიერებებს იწოვს. არანაირი ინტოქსიკაცია! უჯრედისით მდიდარი ჩირი,მათ შორის ლეღვი, გარგარი, ფინიკი, ქიშმიში. გამომგონებელმა გენამ ყველა სახის ტკბილეული ჩირით და კაკლით ჩაანაცვლა. შვილიშვილები ამ სასუსნავს წამში აქრობენ. და რამდენად სასარგებლოა…

10.მწვანილი და ნერგები

მნიშვნელოვანია, ოჯახის წევრებს მწვანე ბოსტნეულის ფოთლების მიღება აიძულოთ! სიმსივნის პროფილაქტიკა და ორგანიზმის უჯრედების განახლება, იმუნიტეტის უფასო გაძლიერება! ჩემი მეგობარი ასეთ სენდვიჩებს აკეთებს. ასევე გოგრის და ხორბლის აღმონაცენებს უმატებს.

როგორ მოგეწონათ ეს მარტივი იდეები, რომლებიც თქვენს ყოველდღიურ მენიუს უჯრედისით გაამდიდრებენ? მეგობრის მადლობელი ვარ, რომ ასეთი შესანიშნავი იდეები მომაწოდა. ერთ დღეს მოულოდნელად შემოიჭრა და შესანიშნავი შთაგონების წყარო მაჩუქა – შესანიშნავი სურათები, შესანიშნავი იდეები!

დიახ, მყარი საკვები ბოჭკოების ათვისება არ ხდება, მაგრამ ისინი სისხლში შაქრის სტაბილურ დონეს უზრუნველყოფენ. როცა ოჯახს სწორი საკვებით ვკვებავ, მიხარია: ეს მხოლოდ დიაბეტის საუკეთესო პროფილაქტიკას წარმოადგენს

„თუ ნელ-ნელა ამ წესებს დაიცავთ, თქვენი ცხოვრება არა ხვალ, 1 კვირის, ან 1 თვის შემდეგ არ შეიცვლება. მაგრამ წლების შემდეგ როცა უკან მოიხედავთ, წარმოუდგენელ სხვაობას დაინახავთ…“ სწორედ ოჯახის წევრების მომავალზე ფიქრმა აიძულა ჩემი მეგობარი საკვები ჩვევების მიდგომა შეეცვალა. რა მაგარი მეგობარი მყავს, ასაკში ცვლილებების არ ეშინია.

ძვირფასო მკითხველებო, ჯანმრთელობას გისურვებთ! გვიამბეთ კომენტარებში, რომელიმე იდეა თუ გამოგადგათ, შესაძლოა თქვენ თქვენი საიდუმლო გაქვთ? ოჯახის წევრები სწორ კვებას როგორ მიაჩვიეთ? უჯრედისით მდიდარი რომელი პროდუქტები ფასობს თქვენს ოჯახში? ოჯახის წევრებს ერთად შეკრება და ვახშმობა უყვართ? პასუხები კომენტარებში გამიზიარეთ.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement
თავის მოვლა32 mins ago

როგორ მოვიშოროთ კბილის ნადები და გავითეთროთ კბილები ძვირადღირებული პროცედურების გარეშე

ჯანმრთელობა47 mins ago

ყველაზე ძლიერი საშუალება, რომელიც აუმჯობესებს მეხსიერებას 80%-ით, ადნობს ცხიმებს, აღადგენს მხედველობასა და სმენას

ჯანმრთელობა51 mins ago

9 აუცილებელი ვიტამინი მეძუძური დედებისთვის

ვიდეო1 hour ago

აი, როგორ უნდა გაწელოთ ფეხსაცმელი, რომელიც გიჭერთ და კანს გიხეხავთ

ჯანმრთელობა1 hour ago

7 პროდუქტი, რომლებიც ფარისებრი ჯირკვლის მუშაობას ხელს უწყობენ

ჯანმრთელობა22 hours ago

აი, რა მოხდება თქვენს ორგანიზმში, თუ ყოველდღე პომიდვრის წვენს დალევთ

საკითხავი22 hours ago

6 რჩევა, როგორ შევარჩიოთ წვნიანი და მწიფე ნესვი

კულინარია2 days ago

კრემი, როგორც აბრეშუმი. შოკოლადის თაფლიანი ტორტი „სპარტაკი“ სუფრიდან წამებში ქრება

საკითხავი2 days ago

როგორ მოვიშოროთ ჩრჩილი ბინიდან

საკითხავი2 days ago

როგორ შევარჩიოთ ეგზოტიკური ხილი: შეიძინეთ მხოლოდ გემრიელი და მწიფე ნაყოფი

საკითხავი1 week ago

ხრიკები, რომლებიც ყველამ არ იცის: როგორ გავასუფთავოთ ბალიშები

საკითხავი2 weeks ago

ძველისძველი ტაფებიც კი იპრიალებს, თუ ამ საშუალებით გარეცხავთ

თავის მოვლა2 weeks ago

5 ხალხური საშუალება ცხიმგროვის მოსაშორებლად

საკითხავი3 weeks ago

„თხევადი შპალერი“ თავად გააკეთეთ – მილიონად შეფასებული იდეა

ყვავილები1 week ago

პომიდვრები დიდი ზომის რომ გაიზარდოს და არ დასკდეს, აი როგორ უნდა მოიქცეთ

ჯანმრთელობა1 week ago

47 წლის ასაკში მოვიშორე 12 ჭარბი კგ, დღეში მხოლოდ 1 ჭიქა სასმლის მიღების ხარჯზე

ვიდეო4 weeks ago

ქერქს ყოველთვის ნაგავში ვყრიდი, სანამ სიმართლე არ გავიგე! საზამთროს ყველაზე მკვებავი ნაწილი

ჯანმრთელობა3 weeks ago

წყალბადის ზეჟანგი და სიმსივნე: აი, რა იცის მეცნიერებამ უკვე 50 წელია და თქვენც უნდა იცოდეთ

თავის მოვლა6 days ago

წაისვით ეს მასა თვალქვეშ და დილით არც ერთი ნაოჭი აღარ დაგხვდებათ

ვიდეო3 weeks ago

მსოფლიოში № 1 პროდუქტი ქოლესტერინის, გულის შეტევის, ჰიპერტონიისა და ინსულტის საწინააღმდეგოდ

ტრენდული